luni, 26 octombrie 2015

La ce este de folos folia autocolanta?

      Poate o sa spuneti ca este plictisor sau poate ca...nu veti spune, dar tot am sa vorbesc despre subiectul acesta. Care? Este vorba de prea cunoscuta si obisnuita folie autocolanta. Ce este folia autocolanta? Hai sa va explic: Cei care sunt din Bucuresti sunt sigur ca au calatorit sau au vazut mijloacele de transport in comun, RATB iar pe unele masini sau tramvaie exista publicitate "lipita" pe aproape toata suprafata acestuia. Acea "publicitate lipita" este defapt folie autocolanta si se foloseste, in special, in acest scop, mai ales ca nu lasa urme in cazul in care se doreste dezlipirea ei.
      Aceasta este de mai multe feluri: folie de obturare a vederii, folie retroproiectoare, folie electrostatica, folie Way Vision (Folie autoadezivă neperforată transparentă, din PVC) etc.
      Aceste folii autocolante sunt folosite in comert si marketing in scopuri comerciale. Noi, ca persoane fizice, nu prea avem la ce sa le folosim, decat daca ai o idee geniala si vrei sa ne-o spui si noua. Acestea au o durata de viata de aproape sapte ani iar aplicarea lor se face cu sau fara adeziv, in functie de folia autocolanta aleasa.
      Foliile autocolante au capacitatea de a mentine vii culorile tiparite pe suprafata acestora indiferent de situatia vremii, in cazul in care acestea sunt expuse radiatiilor solare, precipitatiilor, vantului sau ninsorilor. Pretul foliilor autocolante este in raport cu tipul acestora, dimensiunea si forma tiparului.
      O folie autocolanta din PVC poate acoperi o parte dintr-un autobuz ca dimensiune iar mulajul pe suprafata acestuia se va face fara a exista anumite indoituri sau riduri. Aceste obiecte decorative si-au castigat popularia, pentru prima data, in SUA, cand, de la ideea unui producator de crema de ciocolata de a face publicitate pe autobuzele care circula in orasul New York, la produsul acestuia. Ideea s-a raspandit rapid iar atunci cand o idee noua reuseste "sa sparga gheata", obtine eficienta si s-a dovedit ca fiind o strategie benefica de marketing. Acum, vorbim la nivel global de folosirea foliei autocolante in scopuri publicitare. Mai mult de atat, consider ca aduce putina culoare pe strazile capitalei noastre. Voi nu sunteti de aceeasi parere?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.