sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Nebunia etichetelor autocolante

       Nu stiu cine a inventat etichetele autocolante sau in ce scop au fost inventate, la aparitia acestora, dar iata ca nu mai putem trai fara ele, nu mai putem merge pe strada fara sa vedem o eticheta autocolanta, nu mai putem cumpara produse care sa nu contina o eticheta autocolanta.
Conform unui studiu, cele mai vandute sunt etichetele autocolante pentru masina, acestea fiind imprimate cu diferite materiale promotionale si folosite in scop publicitar. Cred ca am vazut cu totii masini, pe sosele, care sa faca publicitate la anumite produse.
In marea majoritate a cazurilor, aceste etichete autocolante sunt folosite in marketing, adica...publicitate. Lucrez intr-un magazin care se ocupa cu vanzarea dispozitivelor mobile si saptamanal lipesc cate un afis autocolant pe unul din geamuri pentru ca posibilii clienti sa observe oferta saptamanii a magazinului.
      Au trecut zeci de ani de la aparitie si aceasta industrie este in continua dezvoltare. Etichetele autocolante au ajuns sa fie prezente peste tot si sa invadeze piata de desfasurare. Aceste etichete nu sunt folosite doar in scop publicitar ci si in scop informativ, depinde din ce unghi privim situatia.
Oricine are un produs de promovat, aplica pentru prima masura de promovare: etichetele autocolante.
       Detin o revista de cultura si pentru a reusi sa fac publicitate stradala gratuita, am personalizat o serie de etichete autocolante si cu sprijinul catorva societati comerciale, am reusit ca aceste etichete sa fie lipite pe geamurile de la intrare in cadrul unor firme foarte mari care se bucura de sute de clienti pe zi. In acest mod, am reusit sa-mi fac revista cunoscuta.
       Primul impact este intotdeauna cel vizual. Oamenii cand vad, noteaza si acceseaza, din curiozitate. Statistic vorbind, din zece persoane care observa, cinci acceseaza din curiozitate iar doua persoane sunt castigate ca vizitatori permanenti. Aceasta este cheia succesului intr-o afacere: prin a ademeni oamenii sa vina la tine fara sa-i obligi ci sa faca ei asta din propria initiativa.
Publicitatea ramane motorul de functionare a intregii industrii, indiferent de ce industrie vorbim. Degeaba produci ceva daca nu stii sa vinzi sau nu vinzi. Este modalitatea prin care le spui oamenilor: "Eu si afacerea mea exist si exist aici pentru tine."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.