duminică, 6 noiembrie 2016

200 de ONG-uri românești pot beneficia de 9 milioane de dolari pentru promovarea în Google

COMUNICAT DE PRESĂ


În 2016, 200 de ONG-uri românești pot beneficia de 9 milioane de dolari pentru promovarea în Google, prin Asociația Europa Digitală

            Peste 200 de ONG-uri din România au aplicat, în 2015, la programul “WEB-ONG”, care are ca obiective principale dezvoltarea capacităților de promovare a ONG-urilor, creșterea ratei de absorbție a fondurilor naționale și internaționale alocate pentru acestea și creșterea încrederii românilor în acțiunile organizațiilor non-profit.
            Dintreacestea, 30 de proiecteinternaționale dedicate ONG-urilor au fost deja câștigate, iar 170 sunt în proces de înrolare. Mai mult decât atât, Asociația Europa Digitală – inițiatorul programului național și prima organizație partener certificat Google din România - anunță că, pentru anul 2016, a alocat alte 200 de locuri pentru programul “WEB-ONG”, care cumulează un fond de 9 milioane de dolari în Granturi Google, pentru promovarea organizațiilor în mediul online. Organizațiile înscrise în programul“WEB-ONG” au beneficiat, anultrecut, de peste 1 milionde accesări ale paginilor de Internet șipeste 16 milioane de afișăriînmotoarele de căutare ale proiectelorsocialederulate de acestea.
Programul “WEB-ONG” are menirea de a ajuta ONG-urile din Româniasă-șidezvoltecapacitățile de promovare, princonstruireagratuită a paginilor web și de aplicare la diverse granturiinternaționale, printre care șiGoogle Ad Grants for nonprofits, care oferăacestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosipentrupublicitatea online înmotorul de căutare Google.
Programuldedicatorganizațiilor non-profit a fostlansatîn România, în contextul în care un studiu dat publicității de iVox.ro, arăta că doar jumătate dintre ONG-urile românești se promovau online în 2015, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanțare națională sau internațională destinată organizațiilor non-profit, majoritatea motivând lipsa de resurse și de cunoaștere. După un an de la lansarea programului, Asociația “Europa Digitală” a reușitsăcreascăgradul de încredere a românilorîn ONG-uri, oferindu-le acestorauneltelenecesarepentru a comunicamaieficientși transparent cu beneficiariisaugrupurile-țintă ale proiectelorsociale, iarmediul online s-a dovedit a fi celmaieficient mod de a promovacomunitateacivilă.
            “Este foarte important într-o democrațieconsolidată ca societateacivilă, în general, darmai ales ONG-urile,să fie câtmaivizibileșicredibile, iarmisiuneaAsociației “Europa Digitală”, prinprogramul “WEB-ONG”,este de a le construi și oferi pârghii prin care acestea să comunice mai des și mai eficient cu beneficiarii proiectelor lor. Suntem prima organizație care a devenit partener certificat Google în România, avem în echipă 7 specialiști certificați de Google pentru a implementa proiectul internațional Google AdGrants for nonprofit, care oferă lunar ONG-urilor din România suma de 10.000 de dolari. Această sumă este folosită de organizații pentru a-și promova acțiunile în cel mai mare motor de căutare din lume, iar pentru anul 2016, am alocat alte 200 de locuri pentru ONG-uri, în care acestea pot folosi fondul de 9.000.000 de dolari pentru promovare în mediul online”, declară Remus Lucuț, președinteleAsociației “Europa Digitală”.
            Înscrierile la programul “WEB-ONG” se pot face pe website-ulhttp://europadigitala.ro/web-ong/


Persoană de contact
Remus Lucuț
Președinte
Asociația Europa Digitală
Tel: 0317.800.161

Transmite,
Dr. Tănase Tasenţe
Director General
Plus Communication



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.