vineri, 11 noiembrie 2016

Dilema noua: Accesorii pentru Samsung Galaxy S7

     Dupa scandalul cu modelul Note 7, Samsung reuseste sa castige increderea utilizatorilor acestui brand prin vanzarea ultimului model din seria ''S'' si anume Galaxy S7. Acestia au inregistrat un numar record de vanzari pentru acest terminal, asta datorita ofertelor de portare care exista la acest terminal la operatorii de telefonie mobila.
      Spre exemplu, Orange are oferta de portare cu telefonul Samsung Galaxy S7 la un abonament Orange Me 30 (30 euro - tva inclus) iar pretul dispozitivului este de doar 99 euro, bani care se platesc in momentul achizitionarii produsului.
       Samsung Galaxy S7 nu este deloc scump, avand in vedere calitatea produsului, design-ul premium si performanta tehnica de care da dovada.
      Cum nimic nu este format doar din norisori roz, curcubeu si luminite, fiind un model aparut de doar cateva luni, unii utilizatori ai acestui dispozitiv se confrunta cu o mica problema: le este greu sa gaseasca accesorii pentru acest model.
      Cum primul care se sparge, in caz de impact, este ecranul o folie samsung galaxy s7 este necesara, protejand impotriva zgarieturilor iar datorita capacitatii sale anti-shock, impotriva deteriorarii ecranului.
      Lucrez in domeniul vanzarilor de telefoane mobile si accesorii si constat ca oamenii se grabesc sa cumpere huse acestui model de telefon, dar exista evidenta intrebare: Atunci cand un telefon cade pe jos, prima data cade pe ecran? Ecranul este primul care se sparge? Raspunsurile la aceste doua intrebari sunt ''da'', dar cu toate astea, ne grabim sa-i protejam lateralele si spatele. De ce facem asta?
      Detin acest model din primele zile dupa aparitie, nu am husa, am doar folie, dar telefonul arata ca in prima zi, desi mi-a scapat de doua ori pe jos. Prima data s-a intamplat sa scape cu fata in jos, deci pe toata suprafata ecranului, dar am avut placuta surpriza sa constat ca nici macar folia nu a patit nimic.
      Neprotejarea telefonului reprezinta neglijenta din pricina clientului, mai pe intelesul tuturor, inseamna ca ne batem joc de un dispozitiv cu o valoare aproximativa de 600 euro.
Oamenii nu sunt pregatiti pentru un upgrade in cazul aparitiei a unui nou model de Samsung. Unii dintre acestia nu sunt constienti de suma de bani si de tehnologia pe care o poarta in buzunar. Un studiu arata ca doar 10% din utilizatorii unui smartphone performant, il utilizeaza la capacitatea lui maxima. Pentru restul, conteaza sa fie ultimul model si doar atat, de aici si dezinteresul pentru protejarea acestuia cu o folie de sticla si husa de protectie.
      Unii vor constientiza importanta prezentei foliei de protectie pe ecranul telefonul in momentul in care-si vor sparge telefonul abia achizitionat. Stim cu totii ca garantia nu acopera loviturile fizice.
      Vom ajunge sa ne schimbam telefoanele ''inainte de termen'' datorita uzurii care intervine datorita neprotejarii sau datorita accidentelor nefericite care ne pot lasa fara telefon.
Telefonul meu beneficiaza de protectia necesara pentru o durata de viata indelungata, insotita de atentia si grija mea. In felul acesta, nu voi fi nevoit sa fac upgrade la telefon o perioada indelungata de timp.

Tu ai grija de telefonul tau?

Un comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.